Povišan krvni tlak in telesna aktivnost

KAKO TELOVADITI, ČE IMAM POVIŠAN KRVNI TLAK? Tako, da si aktiven VSAK DAN!

Za osebe s povišanim krvnim tlakom je priporočljiva vsakodnevna telesna aktivnost. No, to je sicer priporočljivo za vse, ampak pri osebah s povišanim krvnim tlakom je vpliv vsakodnevne aktivnosti še toliko bolj pomemben. Zakaj? Res je, da se med telesno aktivnostjo krvni tlak poveča, ko pa se telesna aktivnost zaključi in se telo umiri, se krvni tlak zniža. 📚 Raziskave so pokazale, da imajo osebe, ki so bile telesno aktivne naslednjih 24 ur nižji krvni tlak, kot sicer. Zato, ker kratkotrajni vpliv traja samo 24ur, je priporočljivo, da so osebe s povišanim krvnim tlakom aktivne vsak dan. Pri tem ni potrebno pretiravati z intenzivnostjo, dovolj je lahko že hitra hoja, hoja v hrib. Ker pa ja fino, da za naše telo poskrbimo v celoti, je priporočljivo vključiti tudi vadbo za moč in gibljivost. 

Najbolj pomembno je da je telesna aktivnost prilagojena posamezniku (višini krvnega tlaka, vrsti zdravil, ki jih jemlje, starosti, prisotnosti drugih obolenj,..) Zato se je pred začetkom, zlasti pri osebah z visokim krvnim tlakom (hudo hipertenzijo) in telesno neaktivnimi osebami, potrebno posvetovati z zdravnikom. Ta izključi morebitno prisotnost drugih bolezni in poda priporočila glede vadbe (kakšna vadba je primerna, kako intenzivna,..).

Poznaš osebo, ki ima povišan krvni tlak?

Posreduj ji tole objavo, da dobi koristne informacije in jo spodbudi k telesni aktivnosti. Z redno telesno aktivnostjo lahko zmanjša količino zdravil, ki jih potrebuje za uravnavanje krvnega tlaka. 

 

No Comments

Post A Comment