pilates

Pilates je nežna in učinkovita vadba, s katero utrdimo in oblikujemo svoje telo, ob tem se razgibamo in sprostimo. V kratkem času nam pomaga do boljše telesne drže, z njim na novo poskušamo vzpostaviti mišično ravnovesje.

Glavni namen pilatesa:

  • krepitev mišic trupa (vse trebušne in vse hrbtne mišice) – centra telesa – in ohranjanje stabilnosti telesa med izvajanjem gibanja z nogami in rokami,
  • mobilizacija hrbtenice
  • izboljšanje gibljivosti

PILATES VADBA-ZGODOVINA IN RAZVOJ

Filozofija in vadba Pilates je stara že skoraj 100 let. Razvil jo je Joseph Hubertus Pilates, rojen leta 1880 v Nemčiji. Njegova bolezen ga je pripeljala do vrste različnih športov, s samim principom Pilates vadbe pa je pričel med prvo svetovno vojno. V teh pionirskih časih so kot pripomoček pri vadbi uporabljali kar posteljne vzmeti. V tistem času je g. Pilates v Ameriki odprl tudi prvi Pilates Studio. Ta studio, ki obstaja še danes, so obiskovali predvsem plesalci. Za takratni čas je bila Pilates vadba revolucionarna, sam Hubert Pilates pa je že takrat govoril, da je 50 let pred časom.

  • Stabilizacija trupa
  • Izboljšana gibljivost
  • Lepa drža
  • Vzdržljivost

Vodi jo: Anja Kavčič, inštruktorica pilatesa

Urnik vadb(2)

  • Ponedeljek

    18:00 - 19:00

    Plesna dvorana
    Trim As

  • Torek

    17:45 - 18:45

    Plesna dvorana
    Trim As